Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


corak inai di tangan
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
corak inai tangan



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 11-Dec-2006 00:25
~ Majlis Persandingan Syahir & Dalinna ~






Aku pegi JB ni pun masa kenduri je la.. aku tak dapat cuti. pic sanding dapat la amik, pic akad nikah tu Zek yang bagi.. hahaha, kelakar sebab makcik2 kat situ sumer berkenan ke Zek, siap nak buat jadi menantu lagi..pendek kata sumer suka la kat p/grapher nan satu tu..

Masa sanding pun sumer berjalan lancar la.. aku sempat la gi umah dia dulu, tengok dia mekap pagi tu.. aku pun siap sesat2 jalan lagi, terlajak sampai ke Kempas.. hampeh btul.. sib baik jumpa jugak..

Petang dalam kul 3 aku berambus balik KL, plan mula2 mmg nak stay Jb smpai Ahad, tapi Zek lak kene kursus.. aku pn malas la nak melangut2 kat situ lagi..

Okkay, layan la pic2 kawin ni.. tak sabar tunggu hasil kerja Zek.. mesti lagi 'changgih!!'

LOL :-D LOL






© Pidgin Technologies Ltd. 2014.